Emmaaa

Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

Här kommer lite om min dag!

Av Emma Gilljam - 15 februari 2012 20:10

Hej påer!

Dagen börja med att man vakna 07.00 och låg och drog sej i 40 minuter typ för jag var så himla trött.

Jag byte om och satt mej och åt lite frukost och sen fixa jag mej lite, sen satt jag och titta lite på tv och efter det skjusa pappa mej till min prao på blåklinten.

Och där fick jag väl stå i 15-20 minuter innan jag fick göra något, jag fick göra en egen blomm dekaration och det var jätte kul jag fick göra lite mer sånt efter jag vart och handla bröd på Ica och fikat med personalen på blåklinten. Sen fick jag vattna blommor i butiken och ställa ut dom.

Sen fick jag gå och äta och då gick jag till mormor och morfar och åt och då fick jag pannkaka och lite glass, sen var jag tvungen att gå upp till skolan och ha praktikbeartbetning i en och en halv timme.

Ja efter det så åkte jag hem och vila mej lite, gick med ludde och duscha. Och just nu sitter jah och lyssnar åp Coldplays låt "Paradise" och ska snart titta på Sex and the City och äta lite choklad och dricka mjölk.

Sen blire sängen för mej och lite musik så jag blir trött och kan somna.

Och i morgon ska jag stå i cafeterian på skolan och jag som är så grymt duktig på matte också ska försöka hantera en kassa...kommer ju gå bra det käns det som ;)


Kommer lite bilder på vad jag gjort idag på blommster affären också.

           

Den sista bilden är på något jag fick göra första veckan jag var där.


Peace and Love!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Gilljam - 28 september 2013 21:25

Hej påer! Det var jätte länge sedan jag bloggade på den här bloggen nu men jag tänkte bara länka till min nya blogg, den handlar om inredning, smink/styling, bakning, musik mina intressen helt enkelt! Och mycket mer! Så ta och kika på den vetja! Puss...

Av Emma Gilljam - 17 februari 2012 21:18


Hej påer! Man vakna som vanligt och sen satt jag på mej kläder och fixa mej lite, men inte så mycket för jag orkade inte göra något speciellt idag. Sen åt jag frukost och tiita lite på tv,sen kom Zandra hit och så åkte vi till skolan med mamma oc...

Av Emma Gilljam - 18 januari 2011 20:00

Hej svejs! Idag vare skola va en bra dag idag i skolan faktiskt.Händer inte så ofta men idag gjorde det de.efter vi slutat gick jag och frida till musik skolan och prata om hur vårat bröllop ska se ut väldigt kul faktiskt:) Sen hade jag en annan ...

Av Emma Gilljam - 17 januari 2011 18:37

Det va länge sen jag var här inne och skrev ett inlägg!    Men nu är jag tebaka bra va!   Har haft både bra och dåligt lov och fick ganska mycket julklappar men ska få mer nästa jul eftersom vi ska åka till thailand snart så fick jag inte så mång...

:))

Av Emma Gilljam - 21 december 2010 22:49

Det har inte hände inte så mkt igår men idag hade vi julkul på skolan och det va skit kul deh!Hahah fan va alla 9:orna va grymma på att klä ut sej:Ö!  Jimmiy va ju roligast klädd:Ö Sen åkte jah,frida,jansson,zandra och eric på donken och jah tappa ...

Presentation


Emma Gilljam
heter jag.
Jag älskar Fotboll,volleyboll,gitarr och vänner;)

Mina vänner betyder guld och om man är jag har man tur som har såna vänner!

Jag tkr inte om ormar, idiotiska killar och falska vänner.

Jag älskar att skratta,spela

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vart tycker ni jag ska i sommar?
 Göteborg
 Stockholm
 Gävle
 Stockholm och Göteborg
 Alla

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards