Emmaaa

Direktlänk till inlägg 2 december 2010

;)

Av Emma Gilljam - 2 december 2010 18:35

Tjenare folket;D!

Det har inte hänt nå specielt dom här dagarna typ ba haft ont i magen och haft tråk skola.

Fast i går så dansa vi på idrottten med killarna från A och B vi fick dansa vals och foxstrot(stavas) och det va inte kul precis och det va as pinsamt och nåra av killarna var skit dåliga och vissa hade skit äcklig handsvett:O

Aja orkar int prata om det nå mer spyr nog då:Ö!

Men idag vare skolan som vanligt:O

Först vare mentorstid,språk,no och lunch sen vetu då gick vi runt jag fick damp och jag ska operera bort rööven har jag bestämmt vill inte ha den och tänker ike säga varför  

Sen träffa jag och zandra peric så vi gick lite och sen sprang zandra och becka ner för dom skulle skratta åt en nörd..eller vad man ska kalla han för!  

 Sen kom frida och robert och vi satt vid ett par bord och dom satt löst som rober inte visste så han kasta sej typ på dom och dom höll på att tippa:Ö!

Sen när eric & jag stog vid borden tog jag hans mössa och han typ kasta bner mig på bänken och börja kittla mig och en massa annat;)

Sen gjorde vi lite andra grejer,sen vare matte sen sluta vi och jag åkte hem gick med ludde,städa,träna på So,städa,åt och nu sitter jag här och sen blire tv:n och läsa lite mer So.

Men vi hörs!

Peace and Love Emma!    


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Gilljam - 28 september 2013 21:25

Hej påer! Det var jätte länge sedan jag bloggade på den här bloggen nu men jag tänkte bara länka till min nya blogg, den handlar om inredning, smink/styling, bakning, musik mina intressen helt enkelt! Och mycket mer! Så ta och kika på den vetja! Puss...

Av Emma Gilljam - 17 februari 2012 21:18


Hej påer! Man vakna som vanligt och sen satt jag på mej kläder och fixa mej lite, men inte så mycket för jag orkade inte göra något speciellt idag. Sen åt jag frukost och tiita lite på tv,sen kom Zandra hit och så åkte vi till skolan med mamma oc...

Av Emma Gilljam - 15 februari 2012 20:10

Hej påer! Dagen börja med att man vakna 07.00 och låg och drog sej i 40 minuter typ för jag var så himla trött. Jag byte om och satt mej och åt lite frukost och sen fixa jag mej lite, sen satt jag och titta lite på tv och efter det skjusa pappa m...

Av Emma Gilljam - 18 januari 2011 20:00

Hej svejs! Idag vare skola va en bra dag idag i skolan faktiskt.Händer inte så ofta men idag gjorde det de.efter vi slutat gick jag och frida till musik skolan och prata om hur vårat bröllop ska se ut väldigt kul faktiskt:) Sen hade jag en annan ...

Av Emma Gilljam - 17 januari 2011 18:37

Det va länge sen jag var här inne och skrev ett inlägg!    Men nu är jag tebaka bra va!   Har haft både bra och dåligt lov och fick ganska mycket julklappar men ska få mer nästa jul eftersom vi ska åka till thailand snart så fick jag inte så mång...

Presentation


Emma Gilljam
heter jag.
Jag älskar Fotboll,volleyboll,gitarr och vänner;)

Mina vänner betyder guld och om man är jag har man tur som har såna vänner!

Jag tkr inte om ormar, idiotiska killar och falska vänner.

Jag älskar att skratta,spela

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vart tycker ni jag ska i sommar?
 Göteborg
 Stockholm
 Gävle
 Stockholm och Göteborg
 Alla

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards