Emmaaa

Alla inlägg den 21 december 2010

:))

Av Emma Gilljam - 21 december 2010 22:49

Det har inte hände inte så mkt igår men idag hade vi julkul på skolan och det va skit kul deh!Hahah fan va alla 9:orna va grymma på att klä ut sej:Ö! 

Jimmiy va ju roligast klädd:Ö Sen åkte jah,frida,jansson,zandra och eric på donken och jah tappa min cola fast fick en ny gratis sen men det va pinigt ändå också ramla jah i bussen när jah satt men det va ba vi i bussen då   

Men iaf tänkte ta en liten paus från bloggen ett ta men jah tänker inte sluta blogga;)

Men skriver nog om julafton tror jah och kke nyårsafton men vi får se men vi hörs på er!

Peace and Love Emma!    


Presentation


Emma Gilljam
heter jag.
Jag älskar Fotboll,volleyboll,gitarr och vänner;)

Mina vänner betyder guld och om man är jag har man tur som har såna vänner!

Jag tkr inte om ormar, idiotiska killar och falska vänner.

Jag älskar att skratta,spela

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vart tycker ni jag ska i sommar?
 Göteborg
 Stockholm
 Gävle
 Stockholm och Göteborg
 Alla

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards