Emmaaa

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Emma Gilljam - 15 november 2010 20:17

Hej folket!

Idag vare skolan först gympa det va trök och zandra och jag va på bus humör då inte bra:D

Så vi skratta mkt, sen vare spanska och jag och frida hade lite kul då och Pontus skrämde livet av mig idag den skiten för jag och frida satt och snacka och gjorde en dialog och frida säger ba jäklar och kollar åt sidan och då vänder jag mig om och pontus har huvvet precis brevid mig as nära och han ba "buh" och jag typ skrek och fick värsta hjärtatacken, aså det va as läskit!:O

Sen hade vi lunch och vi åt lite sen gick vi och dampa och skratta och gick runt med en massa typer.

Sen vare no tråkit för vi har ett grupp arbete och vi forskar om fåglar och jag och Ale va dom ända som jobba och lovis dampa på mej som vanligt men då dampa jag på henne hatar na,sen vare matte och det var väll okeei men tråkit och vi fick sluta lite tidigare så vi skulle hinna med bussen och när vi kom dit åkte vi te andra sidan bron och där står trädet och hon satt säg längst bak med oss och när hon skulle gå typ fällde jag henne så hon trampa fel!  .  

Sen kom vi te buss hålls platsen vi skulle stiga av och då gick frida hem och jag och zándra hem och vi snacka lite om dan.Jag kom hem titta på tv gjorde spanska läxa och sen gitarr läxa sen kom frida och vi snacka lite sen satt jag mig här och nu ska jag titta på en serie men vi hörs kjaam på er!<3

Peace and Love Emma!    

Presentation


Emma Gilljam
heter jag.
Jag älskar Fotboll,volleyboll,gitarr och vänner;)

Mina vänner betyder guld och om man är jag har man tur som har såna vänner!

Jag tkr inte om ormar, idiotiska killar och falska vänner.

Jag älskar att skratta,spela

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vart tycker ni jag ska i sommar?
 Göteborg
 Stockholm
 Gävle
 Stockholm och Göteborg
 Alla

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards