Emmaaa

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Emma Gilljam - 23 september 2010 19:37

Hej på er!

Idag vare skola först vare eng,språk och då hade vi nått jädra oförberet prov jädra kärring jag kunde int ett skiit!,sen vart det,sv,lunch,bild,mentorstid och idrott. Och på idrotten idag skulle vi bada med 7a och då va vi tvungen att liv rädda,Zandra fick rädda mig och så vare tvärtom;)

Sen vare fri bad och jag och Lovis ville inte åka blåa så vi snacka lite.

Det var bra fö va längesen det och Linn,Zandra,Becka och Emelie åkte blåa såe.

Sen va vi tvungen att kliva upp,vi duscha och så gjorde Zandra och Lovis sug märke på mig;)

Hoppas inte mamma märker nå ba.Sen basta Linn,Jag,Zandra,Rebecka,Lovis och Emelie och vi satt och snacka lite om grejer;D

Sen fixa vi oss och så kom Anne och hämta oss.

När jag kom hem åt jag,träna på gitarren,blåste håret och gick ut med Ludde.

Och nu blire väll lite tv;)

Men vi hörs kram på er!

Peace and Love Emma! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emma Gilljam
heter jag.
Jag älskar Fotboll,volleyboll,gitarr och vänner;)

Mina vänner betyder guld och om man är jag har man tur som har såna vänner!

Jag tkr inte om ormar, idiotiska killar och falska vänner.

Jag älskar att skratta,spela

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vart tycker ni jag ska i sommar?
 Göteborg
 Stockholm
 Gävle
 Stockholm och Göteborg
 Alla

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards