Emmaaa

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Emma Gilljam - 2 oktober 2010 10:04

   Hej på er!

Sorry att jag inte varit inne på bloggen dom här dagarna men har int haft så mycket att skriva om men ni ska få höra lite en då;)

på onsdag gjorde jag i stort sett inget speciellt på dan, men på kvällen va jag med Frida och Fabbe vi gick ba runt överallt och snacka sen drog vi hem.

På torsdag  gjorde jag inge på dagen heller typ, sen sov jag hos Frida och vi snacka om en massa saker;D

På fredag vakna jag hos Frida vi kolla på tv lite sen drog jag åt frukost gick med ludde kolla på våra bästa år och Tyra banks show,sen borsta jag ludde både på pälsen och tänderna och sen duka jag och satt mig vid datan och sen kom mamma och pappa hem och gjorde mat, tur att det va tacos!

Sen åt vi och sen fixa jag mig och drog ut med Frida,Tove, Elin h och Zandra och vi gicka ba runt sen drog jah och Frida och vi snacka på vägen hem.

Och snart ska jag åka till Valbo med mamma,Fridas mamma och Frida och shoppa lite och titta på nå musikal elr nå, kommer hem typ sent på natten men kommer skriva lite om dagen då;D

Men vi hörs!

Peace and Love Emma!  

Presentation


Emma Gilljam
heter jag.
Jag älskar Fotboll,volleyboll,gitarr och vänner;)

Mina vänner betyder guld och om man är jag har man tur som har såna vänner!

Jag tkr inte om ormar, idiotiska killar och falska vänner.

Jag älskar att skratta,spela

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vart tycker ni jag ska i sommar?
 Göteborg
 Stockholm
 Gävle
 Stockholm och Göteborg
 Alla

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards