Emmaaa

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Emma Gilljam - 25 oktober 2010 19:22

Hej på er!

Idag vare skola,jah fixa mig sen kom zandra ner och vi gick och först vare mennigen att vi skulle åka buss men vi fick åka med Frida istället.

Vi kom te skolan bytte te gympa idag hade vi pingis som zandra och jag e såå grym på aså!;D

Sen vare språk.lunch och på lunchen skulle vi hämta våra mjukisar men det fick vi int,aså jah tkr int om slöjd läraren aså!

Aja sen vare no och matte och visa fick sluta 5 min tidigare för vi int hade varit på bensträckare så då drog vi 5 min tidigare och vi rusa ner till slöjden och fårga om vi kunde fixa med brallorna då men det hann vi int så vi kuta te bussen sen typ men vi han;)

Sen gick vi typ upp te backen från fålnäs buss hållplats och då bitch klappa frida mej!:O

Aså ävla kärring!Hon ba gjorde det för jag dryga med na och precis jag sa jävla kärring te na kom en tant förbi precis å och hon blev as sur och trodde jag sa det te henne!:O

Sen gick jag och rebecka och lämna hennes grejer hos henne sen gick vi te mej och åt nudlar sen kolla vi på sällskaps reasan typ:S

Sen drog hon och jag träna på gitarren och titta på tv.

Och nu sitter jag vi datan och sen blire väll tv igen,OCH OM 11 DAR FYLLER JAG ÅR!!!!!:D:D:D:D:D:D:D

Och i morn ska jag klippa mej hos Ida,visar resultatet sen,men vi hörs!

Peace and Love Emma!        


Presentation


Emma Gilljam
heter jag.
Jag älskar Fotboll,volleyboll,gitarr och vänner;)

Mina vänner betyder guld och om man är jag har man tur som har såna vänner!

Jag tkr inte om ormar, idiotiska killar och falska vänner.

Jag älskar att skratta,spela

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vart tycker ni jag ska i sommar?
 Göteborg
 Stockholm
 Gävle
 Stockholm och Göteborg
 Alla

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards