Emmaaa

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Emma Gilljam - 26 oktober 2010 19:00

Hellu alla snygga!

Idag vare skolan åkte dit med becka,vi kom dit och gick först lite sen hämta jag zandras och mina mjukisar med text från slöjden dom va ju as snygga också vetu;)

Sen vare no,musik vi hade lite kul vi då,lunch,matte och elevens val(blev ingen klippnign för mej hos idag idag tyvärr).

Sen sluta vi och zandra drog te stallet på en gång typ och vi andra tänkte åka buss men Frida och Rebecka är ju så smart och glömmer korten så vi gick hem istället,dom gick te frida sen och jag hem jag fixa lite på rummet och sen satt jag mig i fotöljen och somna för va så jädra trött sen vakna jag och gjorde lite mat och sen titta ja på tv  och just nu håller jah på med datan och snart ska jag titta på lite tv innan jag somnar.

Men vi hörs folket!(och om tio dagar blir Emma tonåring längtar!:D)

Peace and Love Emma!    

  

Presentation


Emma Gilljam
heter jag.
Jag älskar Fotboll,volleyboll,gitarr och vänner;)

Mina vänner betyder guld och om man är jag har man tur som har såna vänner!

Jag tkr inte om ormar, idiotiska killar och falska vänner.

Jag älskar att skratta,spela

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vart tycker ni jag ska i sommar?
 Göteborg
 Stockholm
 Gävle
 Stockholm och Göteborg
 Alla

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards