Emmaaa

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Emma Gilljam - 6 oktober 2010 18:44

Hej på er!

Idag vare skolan och jag hade glömt nyckeln men jag hade spanskan och gympa kläder med mig och vi hade det och so idag så jag dela skåp med becka idag:P

Men först vare språk,so och då hade vi oförberet prov och man trodde det skulle va skit svårt men det va rätt enkelt faktiskt sen var det lunch och gympa, jah va lite flum då.

Vi fick gyma i gym hallen det va sådär.Men sen sluta vi vi åkte buss hem sen gick vi te frida vi fika sen drog zandra för hon skulle rida,så jag frida och beck gick upp på fridas rum och kolla på och gjorde läxan och becka typ somna.

Sen drog vi hem och jag gjorde mera läxa och nu sitter jag här och ska vila lite tror jah har skit ont i skallen men vi hörs!

Peace and Love Emma!  

Presentation


Emma Gilljam
heter jag.
Jag älskar Fotboll,volleyboll,gitarr och vänner;)

Mina vänner betyder guld och om man är jag har man tur som har såna vänner!

Jag tkr inte om ormar, idiotiska killar och falska vänner.

Jag älskar att skratta,spela

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vart tycker ni jag ska i sommar?
 Göteborg
 Stockholm
 Gävle
 Stockholm och Göteborg
 Alla

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards