Emmaaa

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Emma Gilljam - 5 oktober 2010 18:49

Hej på er. 

Idag vare No,Musik och på musiken hade vi en vikarie och åmmar gick in och satt sig och låsades att han gick i våran klass och köptet aja sen hade vi,lunch,ma och elevens val men det var ingen lärare som kom så pär sa att vi sluta så då drog jah och Frida till mammas jobb och vi åkte te muskiskolan för ja hade gitarr och Frida sång samma tid.

Sen kom mamma och hämta oss jag kom hem och kolla på tv,åt och så skulle jag göra läxor men kom på att dom va på mammas jobb toppen aså men hämtar dom tidigt i morn.

Och nu sitter jah här och mår skiit...

Men vi hörs!

Peace and Love Emma  


Presentation


Emma Gilljam
heter jag.
Jag älskar Fotboll,volleyboll,gitarr och vänner;)

Mina vänner betyder guld och om man är jag har man tur som har såna vänner!

Jag tkr inte om ormar, idiotiska killar och falska vänner.

Jag älskar att skratta,spela

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vart tycker ni jag ska i sommar?
 Göteborg
 Stockholm
 Gävle
 Stockholm och Göteborg
 Alla

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards