Emmaaa

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Emma Gilljam - 3 oktober 2010 19:31

Hej på er!

Orka inte skriva nå om dagen i går va så trött nä jag kom hem men jag skriver det nu ist:P

först kom vi te Valbo gick på IKEA och kolla först på en massa saker där, sen gick jag och Frida på valbo en stund men så fick typ Fruda panik och sa

"Stan stänger fan klockan fyra ju!" och jag ba "men den är ju fan ett nu!".

Och hon ringde te mamma och mia och sa stan stänger snart i alla butiker skynda er och då stog dom nästan i kön och sen kom dom och vi drog ned till nian gallerian och jag var över flum nä vi kom in på p-huset nä vi skulle parkera och Mia körde fan i en kvart för att få en bra plats att pekera på där.

Sen shoppa vi kan se på bilden på slutet va jag shoppade där, sen gick vi lite överallt på stan där sen åkte vi och åt på IKEA.

Efter det åkte vi till min morbror för mamma skulle fixa sig och sånt och ville träffa dom innan vi åkte te Grease.

Vi var där i en halvtimme kanske sen åkte vi te Läkerol Arenan och kolla på Grease(den var faktiskt bra,jag trodde den skulle va dålig men det tar jag te baks).

Sen när det va slut åkte vi hem när klockan va 11 elr nå sånt.

Vi kom hem klockan 12 och jag ba borsta tänderna tog bort sminket och kolla i tidnigen som jag fick där på Arenan.Måste ba säga en sak han som spela Danny va skiit snygg aså!

Aja sen somna jag,och idag har jag ba vilat som jag brukar göra på söndagar;)

Men vi hörs folket för ska paka gympa kläderna för vi har gympa det första vi har i morn,som vanlit fast nu har vi ett annat schema men det är som vanlit på måndagarna på morgonen som vi hade på förra schemat,aja men som sagt vi hörs!.

Peace and Love Emma!    

  

 Köpte i går:P

Presentation


Emma Gilljam
heter jag.
Jag älskar Fotboll,volleyboll,gitarr och vänner;)

Mina vänner betyder guld och om man är jag har man tur som har såna vänner!

Jag tkr inte om ormar, idiotiska killar och falska vänner.

Jag älskar att skratta,spela

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vart tycker ni jag ska i sommar?
 Göteborg
 Stockholm
 Gävle
 Stockholm och Göteborg
 Alla

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards