Emmaaa

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Emma Gilljam - 23 oktober 2010 01:18

Hej på er!

Idag vare väll inge spec förutom att våran lilla Frida fyllde år och nu är hon tonåring;)

Men jag ska skriva lite kort om dagen,Först vare skolan och idag hade vi arbetslags dag idag och det va lit trök och jag kunna inte va med och inte Rebecka,Frida elr zandra heller så vi va tvungna att gå te ålsjön med eva det sög och jag hade värsta ont i magen och ville döda henne typ vi gick en bit och det blev inte bättre av det precis för det va liksom inge najs att gå från hällåsen te ålsjön och de va skiit kallt desutom,vi kom fram te ålsjön och Frida hitta en död orm fy faan aså sen börja jag må illa och sen spydde jag begåvat aså.

Och eva typ fatta inge aså jag stör mig på henne som fan!Sen ringde Rebecka till mamma och då skjusa hon hem mej och jag titta på tv och sov fördetmesta sen kom recbecka och lovis och hämta presenterna te Frida och sen drog dom typ och jag sov lite till sen kom pappa.

Och vi prata lite sen kom frida förbi och vi prata lite och så kom mamma och gav frida sina paket sen fixa jag mej te frida och mamma drog te sjukhuset.

Efter det så paka jag för frida och rebacka,lovis och några te åt på stan medans jag paka sen kom pappa och jag och hämta rebecka på stan för vi skulle fixa te frida innan dom kom hem och så gjorde vi det och vi va skit nervös och jag börja typ dampa på rebecka nä dom kom till frida och så kom zandra och lovis ner till källarn och va värsta uppspelta sen kom frida och vi överraska henne sen fick hon paket och vi tog lite pic och nu sittar alla och sover och typ surar elr nå förutom jag och Rebecka.

Men vi hörs folket!

Peace and Love Emma!    

Presentation


Emma Gilljam
heter jag.
Jag älskar Fotboll,volleyboll,gitarr och vänner;)

Mina vänner betyder guld och om man är jag har man tur som har såna vänner!

Jag tkr inte om ormar, idiotiska killar och falska vänner.

Jag älskar att skratta,spela

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vart tycker ni jag ska i sommar?
 Göteborg
 Stockholm
 Gävle
 Stockholm och Göteborg
 Alla

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards