Emmaaa

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Emma Gilljam - 9 oktober 2010 19:47

Hej på er!

Har inte varit inne på min blogg dom här dagarna sorry men nu är jag det  

I går kväll va jag med Frida för skulle sova hos henne vi cyckla fan runt hela söderhamn vi cyckla på Ica och köpte tre drickor och chips och då kom Robin och Maxi och vibörja skratta typ för det va lite pinsamnt när vi stog där med tre drickor och så kom dom precis, men det va kul att se dom iaf sen drog vi hem te Frida och titta på film och va lite flum sen somna frida och jag.

 Och idag har jag varit med Lovis och vi kolla på film sen gick vi lite och då fick vi värsta iden(vi är grym Lovis!). 

Aja och nu är jag med Lovis och Frida och dom ska sova här i kväll och nu ska vi gå te pitzzan  och köpa lite saker och ta pics men skriver mer om kvällen sen!

Peace and Love Emma!  

  



Presentation


Emma Gilljam
heter jag.
Jag älskar Fotboll,volleyboll,gitarr och vänner;)

Mina vänner betyder guld och om man är jag har man tur som har såna vänner!

Jag tkr inte om ormar, idiotiska killar och falska vänner.

Jag älskar att skratta,spela

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vart tycker ni jag ska i sommar?
 Göteborg
 Stockholm
 Gävle
 Stockholm och Göteborg
 Alla

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards